Perumahan Dan Hartanah Selangor Sdn Bhd

Perumahan dan hartanah selangor sdn bhd adalah syrikat milik penuh. Perumahan dan hartanah selangor sdn bhd. Posted by perumahan dan hartanah selangor sdn. Yang tengah cari kerja kosong.

perumahan dan hartanah selangor sdn bhd
Perumahan Dan Hartanah Selangor Sdn Bhd

perumahan dan hartanah selangor sdn bhd. Perumahan dan hartanah selangor sdn bhd. Perumahan dan hartanah selangor sdn bhd, tingkat 5 podium utara, bangunan sultan salahuddin abdul aziz shah, 40503 shah alam, selangor darul ehsan. 03 5510 2389 / 2177 / 2201. Yang tengah cari kerja kosong. Perumahan dan hartanah selangor sdn bhd wednesday, december 29, 2010. Is a company registered with suruhanjaya syarikat malaysia and and is issued with the registration number.

Disenarai Pada September 2022 Oleh Umar Hanim.


Lembaga perumahan dan hartanah selangor tingkat 5, podium utara, bangunan ssaas, 40503 shah alam, selangor darul ehsan. Lembaga perumahan dan hartanah selangor (lphs) tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kehilangan data atau kerugian yang berlaku disebabkan penggunaan portal ini. Lihat unit di subang alam @ subang alam, shah alam, selangor, rumah banglo untuk dijual dari harga rm 552.63 psf, 6 bilik tidur, 3800 kps.

Perumahan Dan Hartanah Selangor Sdn Bhd Wednesday, December 29, 2010.


Disenarai pada september 2022 oleh setia. Perumahan dan hartanah selangor sdn bhd. Perumahan dan hartanah selangor sdn bhd (phssb) ditubuhkan di bawah akta syarikat 1965 dan dimiliki sepenuhnya oleh lembaga perumahan dan hartanah selangor.

Posted By Perumahan Dan Hartanah Selangor Sdn.


Dasar pemilikan rumah yang ditetapkan oleh kerajaan persekutuan bahawa setiap projek perumahan wajib menyediakan 30 peratus unit rumah untuk. 03 5510 2389 / 2177 / 2201. Of kuala lumpur, kuala lumpur.

Find Company Research, Competitor Information, Contact Details & Financial Data For Perumahan Dan Hartanah Selangor Sdn.


Perumahan dan hartanah selangor sdn bhd, tingkat 5 podium utara, bangunan sultan salahuddin abdul aziz shah, 40503 shah alam, selangor darul ehsan. Is a company registered with suruhanjaya syarikat malaysia and and is issued with the registration number. Share to twitter share to facebook.

Perumahan Dan Hartanah Selangor Sdn Bhd Adalah Syrikat Milik Penuh.


Yang tengah cari kerja kosong. Lihat unit di beronia @ setia ecohill 2, semenyih, selangor, rumah teres 2 tingkat untuk dijual dari harga rm 0.00 psf, 4 bilik tidur, 1885 kps.

Popular Posts

Gambar Zakar Lelaki Melayu

Struktur Gigi Tahun 3

Biodata Fattah Amin 2016

Bencana Alam Gempa Bumi

Dewan Serbaguna Presint 8

Things To Do In Klang Valley

Raf Yaakob Dan Isteri Bercerai

Mata Wang Arab Saudi

Jabatan Pengairan Dan Saliran Negeri Perak

My Eg Sdn Bhd