Tambah Nilai Touch N Go Guna Kad Kredit

Tempat tambah nilai touch ‘n. Tahu tak dengan kad touch n go baru yang ada nfc. Perkara pertama yang anda perlu ada ialah kad touch ’n go yang baru. Tonton video tentang cara untuk :

tambah nilai touch n go guna kad kredit
Tambah Nilai Touch N Go Guna Kad Kredit Ramai yang mengeluh kerana

tambah nilai touch n go guna kad kredit. Tempat beli kad touch ‘n go. Tahu tak dengan kad touch n go baru yang ada nfc, anda boleh terus tambah nilai / top up baki touch n go anda terus dari smartphone anda tanpa perlu pergi mencari pam. Kad tambah nilai automatik touch n go atau lebih dikenali sebagai touch n go. Dengan terciptanya teknologi nfc ini, ini. Harga kad tidak termasuk nilai, anda perlu menambah nilai kad. Image via @traveljimat (twitter) 1.

Berikut Adalah Panduan Menambahnilai Kad Tng Baharu Menggunakan Teknologi Nfc Dengan Mudah:


Akaun premium touch n go ewallet had transaksi sehingga rm20 000 ada. Touch n go sdn bhd level 9 tower 6 avenue 5 bangsar south no. Setelah anda link kan mykad anda dengan tng ewallet, berikut adalah caranya:

Sahkan Akaun Touch N’ Go Ewallet Anda Jika Anda Belum Melengkapkan Ekyc, Jikalau Telefon Bimbit.


Untuk makluman, kini touch ‘n go telah menaik taraf sistem tambah nilai kad tng dengan teknologi baru yang di kenali sebagai nfc. Perkara pertama yang anda perlu ada ialah kad touch ’n go yang baru. Kad yang biasa digunakan, berharga rm10.60 (termasuk gst).

Dengan Terciptanya Teknologi Nfc Ini, Ini.


Epemula tng cara claim tebus kredit rm150. Masukkan mfg no yang boleh didapati pada resit tambah nilai touch n go dalam mykad. Tempat tambah nilai touch ‘n.

Jenis Kad Touch ‘N Go.


Klik pada butang add card atau simbol ‘+’ pada sudut atas sebelah kanan. Tahu tak dengan kad touch n go baru yang ada nfc. Tempat beli kad touch ‘n go.

Touch N Go Baru Sahaja Memperkenalkan Kad Touch N Go Versi Baru Yang Boleh Topup Guna.


Setiap kad tng yang dinaik taraf tidak. Baki kredit di dalam mykad dapat dilihat terus. Anda boleh menambah nilai melalui perbankan internet (fpx), kad debit/kredit, dan juga melalui pin tambah nilai touch 'n go ewallet.

Popular Posts

Gambar Zakar Lelaki Melayu

Flight From Kl To Kk